onsdag 29 januari 2014

Grattis farmor ❤️

Lyxig dag idag! Började inte skolan förens  halv ett så hade en rejäl sovmorgon. Sedan slutade jag vid tre och då var tanken att jag och en kompis skulle gymma men det blev lite ändrade planer. Istället kom jag hem vid fyra-tiden och då tog jag en långdusch och kikade på senaste avsnittet av pll. Sedan var det dags för middag! Och eftersom min älskade farmor fyller år idag så åkte vi iväg och firade henne! Där fick vi gofika och en liten gosstund med sötkatten Sixten! Dock är han lite skygg... Och busig! Nu har jag gjort klart en kemiläxa, matten får vänta tills imorgon. Det blir nämligen en ganska tidig morgon för mig. Vi ska åka till högskolan i Gävle och bussen går 8.00 från stan. Så nu ska jag sjunka ner i en annan värld!

Godnatt och grattis på din födelsedag farmor ❤️

Inga kommentarer: